PUBLIKACIJOS LOGOPEDIJOS TEMOMIS MOKSLINIUOSE LEIDINIUOSE
Daugiau publikacijų tarptautiniame moksliniame žurnale Specialusis ugdymas rasite Šiaulių universiteto internetinėje svetainėje: www.su.lt
GARSŲ TARIMO SUTRIKIMAI:
- E. Krivickaitė (2014). Fonotaktikos įsisavinimo tyrimas išgalvotų žodžių pakartojimo testu tipinės ir sutrikusios vaikų kalbos grupėse. Specialusis ugdymas, 2 (31), 83-104.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2014_2/krivickaite_lt.pdf
- D. Kairienė, S. Daniutė (2015). Motorinės kilmės vaikų garsų tarimo sutrikimų apibrėžtys, identifikavimas ir diferencinės charakteistikos. Specialusis ugdymas, 1(33), 47-68.
- http://www.su.lt/images/leidiniai/Spec_ugdymas/2015_33_SPU/03_kairiene.pdf
- D. Kairienė, S. Daniutė (2015). Kognityvinės-lingvistinės kilmės vaikų garsų tarimo sutrikimų apibrėžtys, identifikavimas ir diferencinės charakteistikos. Specialusis ugdymas, 2(33), 91-110.
- http://www.su.lt/images/leidiniai/Spec_ugdymas/2015_33_SPU/05_kairiene_LT.pdf
SKLANDAUS KALBĖJIMO SUTRIKIMAI:
- R. Ivoškuvienė, V. Makauskienė (2009). Pedagogų, ugdančių mikčiojančius mokinius, patirtis. Specialusis ugdymas, 1 (20), 85–92.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2009_1_20/16_ivoskuviene_makauskiene_lt_doc.pdf.
- R. Ivoškuvienė, D. Gerulaitis, D. Kairienė, V. Makauskienė. (2010). Logopedinė pagalba kleteringu pasižymintiems vaikams: Lietuvos logopedų apklausos rezultatai.Specialusis ugdymas, 1 (22), 110–121.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2010_1_22/18_ivoskuviene_gerulaitis_kairiene_makauskiene_lt_doc.pdf
BALSO SUTRIKIMAI:
KALBOS RAIDOS SUTRIKIMAI:
RAŠOMOSIOS KALBOS SUTRIKIMAI:
- S. Fibiger, J., V. B. Hjelmborg, L. Erbs (2012). Suaugusių dvynių lėto ir (ar) neatidaus skaitymo įgūdžių paveldimumo duomenys: Danijos dvynių tyrimas. Specialusis ugdymas, 1 (26), 8–18.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2012_1_26/08_fibiger_hjebnborg_lt1_doc.pdf
- L. Miltenienė, R. Melienė, D. Kairienė (2013). Specialistų kompetencija dirbti su mokiniais, turinčiais specifinių mokymosi sutrikimų. Specialusis ugdymas, 1 (28), 73–84.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_1_28/14_milteniene_meliene_kairiene_lt_doc.pdf
- L. Ch. D. Ribeiro, A. P. L. Martins (2013). Specifiniai mokymosi sutrikimai: trečios klasės mokinių rašymo tyrimo duomenys. Specialusis ugdymas, 2 (29), 152–157.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_2_29/21_ribeiro_martins_lt_doc.pdf
- A. L. E. Gustavsson, J.Samuelsson (2013). Mokymas skaityti specialiojo ugdymo kontekste. Specialusis ugsymas, 2 (29), 164–173.
- http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_2_29/23_gustavsson_samuelsson_lt_doc.pdf
KITI LOGOPEDIJOS ASPEKTAI:
PUBLIKACIJOS LOGOPEDIJOS TEMOMIS INTERNETE
LOGOPEDIJA = LOGOTERAPIJA?
VAIKŲ KALBOS RAIDA:
ANKSTYVOJO IR IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ KALBOS UGDYMAS:
GARSŲ TARIMO MOKYMAS:
POLIEŽUVINIS RAIŠTIS:
KALBINIO KVĖPAVIMO MOKYMAS:
SMULKIOSIOS MOTORIKOS LAVINIMAS:
REGIMOJO, GIRDIMOJO, LYTĖJIMO SUVOKIMŲ UGDYMAS:
DVIKALBYSTĖ:
RAŠOMOSIOS KALBOS SUTRIKIMAI:
SKLANDAUS KALBĖJIMO SUTRIKIMAS (MIKČIOJIMAS, GREITAKALBYSTĖ):
MUTIZMAS:
AUTIZMAS:
KITI AKTUALŪS STRAIPSNIAI: